keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Heipparallaa!

Tänään tuli mun sykemittari!! <3 En oo ihan hirveesti vielä ehtinyt siihen tutustua, mutta tein tuon kuntotestin ja sen mukaan mun kunto on "keskitasoa parempi" :) Siinä kuntotestissä piti kävellä 1600m mahdollisimman nopeasti :P Harmi vaan, etten muista kauan mulla siinä meni.. Joku yli 10min mutta alle 15min kai? Tänään tuo suositteli mulle vielä reipasta liikuntaa 35min, mutta en enää viitsinyt kun menin saunaan :D Huomenna sitten ;) Voisin muuten tehdä tuosta mittarista vähän kattavamman postauksen, kun oon tutustunut siihen paremmin. Kiinnostaisko ketään semmoinen? :)

Syömiset:
kahvi (plusmaito)
banaani
pala raparperipiirakkaa
tortilla (jauheliha, salsakastike, broileri, kurkku, tomaatti, salaatti)
makaronilaatikkoa (ketsuppi)
jäätelötuutti

Liikunta: kävely (1,6km)

4 kommenttia: