keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

53,1kg

Tänään pääsin käymään vaa'alla ja se näytti 53,1 kiloa :( Vähän ärsyttää, mutta eipä tuo nyt niin paha ole :P Tästä ei ole kuin suunta alaspäin ;) Löysin muuten tänään mun uuden kesäjäätelörakkauden♥ Ingmanin sitruunalaku! Siinä ei edes ole paljoa kaloreita (vain 190kcal/100g) ja en syönyt kuin 50g ja sain kyllä mun makeanhimon taltutettua! Oikeasti toi on niiiin hyvää, kannattaa kokeilla vaikka välipalana! Tänään oon ollu hirmu nälkäinen ja mulla on ollu ihme leivänmässäyspäivä, oon syöny ainaki 7 leipäpalaa jos noi patongit lasketaan mukaan :D

Syömiset:
2 palaa patonkia (margariini, juusto)
kahvi (plusmaito)
spagettia ja jauhelihakastiketta
salaattia (salaatti, kirsikkatomaatti, kurkku, salaatinkastike)
makaronilaatikkoa (ketsuppi)
kaksi paahtoleipää (margariini, juusto, kinkku)
50g sitruuna-lakritsijäätelöä
kahvi (kevytmaito)
kolme paahtoleipää (margariini, juusto, meetvursti, kurkku, salaatti)
tee (kevytmaito)

Liikunta:
koira"lenkki" (vajaa 15min)
pyöräily (vajaa 20min)

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. oho kappas vain, katoin vahingossa millilitroja enkä grammoja :D nyt on korjattu ;)

      Poista
  2. oi vitsi vähän oot onnistunut jä hyvin tavoitteissas ! :))

    http://anniinaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista